Να θυμάσαι πάντοτε, ότι το σήμερα είναι δικό σου, το αύριο είναι στο χέρι του Θεού. Και Εκείνος που σου έδωσε το πρωί, δεν σου υπόσχεται και το βράδυ. Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

βραβεια!!!

Πριν  από λίγο καιρό η φηλι μου η Φωτεινή μου χάρισε ένα βραβείο, το οποίο ομολογώ με έκανε να νιώσω πολύ καλά. Θέλω να ευχαριστήσω την Φωτεινή για το μεγάλο τις δώρο, και εγώ με την σειρά
μου σύμφωνα με τον ΄΄κανονισμο΄΄ του βραβείου, θα πρέπει να πω 7 πράγματα για εμένα.


1) Μου αρέσει να αθλούμαι.

2) Αγαπώ τα παιδιά, τους καθηγητές μου, τους συμμαθητές μου, και γενικά όσους γνωρίζω μέχρι στιγμής.

3) Μου αρέσει να παίζω παιχνίδια από το facebook και γενικά από το διαδίκτυο.

4) Ασχολούμαι με παραδοσιακούς χορούς, κατασκευές και θεατρικά.

5) Στο μέλλον θα ήθελα να γίνω κατηχήτρια, έτσι ώστε να είμαι κοντά στα παιδιά, και να μιλάμε για τον Χριστό και να τους μαθαίνω πράγματα γι΄αυτον.

6) Στο σχολειό δεν πολύ διαβάζω, αλλά πιστεύω ότι κάποιος ο όποιος από την οικογένεια του έχει μάθει να συμπεριφέρεται σωστά δεν θα τον απασχολήσει και πολύ αυτό το πρόβλημα. 

7) Συνήθως είμαι ευδιάθετη και έχω όρεξη για τα πάντα...!!!

Για να με μάθει κάποιος πρέπει να κάνουμε παρέα, και πιστεύω ότι θα με καταλάβει καλλίτερα. Πιστεύω ότι αυτά που είπα είναι σχετικά, αυτά πιστεύω για μένα, δεν ξέρω εσείς πως θα με χαρακτηρίζατε ...
Τώρα , σύμφωνα πάντα με τους όρους του βραβείου,  θα πρέπει να το απονέμω  σε 7 κατόχους blogs τα βραβεία.

Έτσι λοιπόν , χαρίζω αυτό το βραβείο, στους  παρακάτω blog..


Θα χαρώ πολύ να γράψετε και εσείς κάποια λόγια για τον εαυτό σας!
Περιμένω ανταπόκριση σας!

Κλείνοντας , να ευχηθώ σε όλους σας ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
 και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους εορτ
αζοντες...
Να είστε όλοι καλά!!
Φιλιά!

2 σχόλια:

  1. Ραφαηλία καλημέρα και χρόνια πολλά.
    Σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο και χαίρομαι ιδιαίτερα που ένα κορίτσι 16 ετών διαθέτει ένα blog σαν και το δικό σου!

    Καλημέρα... και καλή χρονιά να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ραφαηλία, χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχεις!
    Να έχεις πάντα μέσα στην ψυχούλα σου ειρήνη! Γιατί άμα έχεις ειρήνη, τότε όλα γίνονται εύκολα. Σ'ευχαριστούμε κι εμείς μέσα απ'την καρδιά μας και σου ευχόμαστε ο Θεός να σε ευλογεί και να σου δίνει δύναμη να συνεχίζεις αυτό το όμορφο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή