Να θυμάσαι πάντοτε, ότι το σήμερα είναι δικό σου, το αύριο είναι στο χέρι του Θεού. Και Εκείνος που σου έδωσε το πρωί, δεν σου υπόσχεται και το βράδυ. Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

ΟΠΟΙΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΑ

                                         ΟΠΟΙΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΓΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΤΟΜΟ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ..ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ???ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝΕ!
Υ.Γ. ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ "ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ. . .ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ                         
                                   

Καποια στιγμή στην ζωή μας εχουμε πράγματα και δεν τα εκτιμάμε.......και οταν τα χάσουμε τότε καταλαβαίνουμε τι πραγματικα είχαμε.......αλλα τοτε πλεον ειναι αργα για να αλαξουμε την κατασταση...........ας ελπισουμε οτι την επομενη φορα θα μας γίνει μάθημα........να μην είμαστε άπληστοι , και δεν εννοω χρηματικα, γιατι οταν χασουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, τοτε νοιώθουμε την αξία αυτων που είχαμε...




ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΣεΤο μόνο που έχουμε στην πραγματικότητα, είναι η επιλογή πώς ν’ αξιοποιούμε το παρόν μας. Και το τι σπέρνουμε εδώ και τώρα, καθορίζει τελικά τι θα θερίσουμε στο μέλλον. Επιλέγουμε τώρα την εκτίμηση και την ευγνωμοσύνη για τα δώρα της ζωής, ή όχι;  Απολαμβάνουμε το προνόμιο ότι ζούμε σήμερα, ή το θεωρούμε απλώς κάτι δεδομένο, άρα και χωρίς ιδιαίτερη σημασία; Ερωτήματα που κανείς άλλος δεν μπορεί να μας απαντήσει, εκτός από τον εαυτό μας!




Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Πορτοκάλογλου

Αχ θάλασσά μου σκοτεινή, θάλασσα αγριεμένη
πού θα με βγάλεις το πρωί
σε ποια στεριά μου ξένη
πού θα με βγάλεις το πρωί
σε πιά στεριά μου ξένη
αχ θάλασσά μου σκοτεινή,θάλασσα αγριεμένη

Τα είχα όλα μια φορά μα ήθελα παραπάνω
τι να τα κάνω τώρα πια
απόψε που σε χάνω

Μέσα στα μαύρα σου νερά
κομμάτια η ζωή μου
αχ θαλασσά μου εσύ βαθιά
που κρύβεις το νησί μου
αχ θαλασσά μου εσύ βαθιά
που κρύβεις το νησί μου
μέσα στα μαύρα σου νερά


ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου