Να θυμάσαι πάντοτε, ότι το σήμερα είναι δικό σου, το αύριο είναι στο χέρι του Θεού. Και Εκείνος που σου έδωσε το πρωί, δεν σου υπόσχεται και το βράδυ. Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Προσευχες



                                         Προσευχες









ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ


1ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ


Μολις το πρωι ξυπνησω
με χαρα θα σηκωθω,
για να στειλω προσευχουλα
΄κει ψηλα στον ουρανο.

Ωουρανιε πατερα,
θερμα σε παρακαλω
να με κανης τουτη μερα
πιο αθωο πιο καλο.

Φωτιζε με ν'αγαπαω
 τους δασκαλους και παιδια,
επειδη Εσυ θελεις
επουρανιε βασιλια.

Φωτιζε με στο σχολειο
ναμαι πιο προσεκτικο,
ολα τα καλα να ακουω
και ποτε πια το κακο.

και στο δρομο και στο σπιτι
καμε ναχω την ντροπη
και το φοβο σου θεε μου,
για να βρω την προκοπη,

Οτι γυρω μου κι αν βλεπω,
πουν αιχρο κι αμαρτωλο,
κανε, Συ, να μη μ΄εγγιζη
ώ θεε, παρακαλω.

Κι ο,τι ασχημο ακουσω
ψεμμα, βλασφημο κι αισχρο,
να μην εμπη στην καρδια μου,
για να ειμαι καθαρο.

Φυλαξε με, ώ Πατερα,
κι απο τα ναρκωτικα,
αποπλανεσ και παγιδες
και απο ολα τα κακα.

Φωτιζε με να προσεχω,
σαν παιδι Σου γνωστικο,
σ΄ολα παντα στη ζωη μου,
για να φευγω το κακο.

Και αν καπιος με προσβαλη
 και σαν μου κακοφερθη,
 να το συγχωρω βοηθα
και Συ να τον βοηθης.

Και βοηθα να συντρεχω
παντα κι ολους στη ζωη,
σαν παιδι Σου, λυτρωτη μου,
καθως βοηθας κι Εσυ.

Καμε με αγνα να ζησω,
κ'Αρετη, χριστιανικα,
παντα το καλο να κανω,
να νικαω τα κακα.

Σαν παιδι Σου πια,Χριστε μου,
στη ζωη να προχωρω,
Συ βοηθαμε,Θεε μου,
κι Εντολες Σου να ποιω.

ολη μερα φωτιζε με
με το λαμπερο Σου φως
και βοηθα με σε ολα,
σανΠατερας μου Θεος

Αμνη

2 ΕΣΠΕΡΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ


Σουρουπωνει ο ηλιοσ δυει
πισω απο τα βουνα
και τα αστρα αχνοφεγγουν
εις τον ουρανο ψηλα.

Η ψηχη μου αυτη την ωρα,
πουναι ωρα ιερη,
στον ουρανο Πατερα
θε να στειλη προσευχη.

Πατερουλη μου, θεε μου,
απ΄τον ουρανο ψηλα
και σε μενα το το παιδι Σου,
στειλε μου μια ματια.

Ενα βλεμμα Σου, Πατερα,
στειλε μου ευσπλαχνικο
και προστατευσε με πλεον
απο καθε τι κακο.

Γυρω πεφτει το σκοταδι
και γοβαμαι μοναχο
φυλακ΄ αγγελο προστατη
στειλε μου, ναχω φρουρο!

3 ΒΡΑΔΥΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

καθε βραδυ που θα ελθω
στο κρεββατι να χαθω,
παλι κανω προσευχουλα
στο Μεγαλο μας Θεο.

Ω Θεε μου,τωρα πρεπει
να Σου πω ευχαριστω,
για τη θεια Σου βοηθεια
στο μικρο μου ευατο.

Ολα ηλθανε ωραια
 και στο σπιτι και σχολειο
 κι απουδιποτε επηγα
 παντου ενοιωθα αλλοιως!

Και τη νυκτα τουτη παλι
μη μ΄αφησης μοναχο,
αλλα Συ να με Φυλαξης
πουμ΄αδυνατος φτωχος

Ναι χρηστε μου φυλαξε με,
πουχω φτωχεια σ΄αρετη,
μεσ΄ τησ νυκτας το σκοταδι
σ΄οτι Κυριε, χρειαστει.

Μη μ΄αφησης μοναχο μου
ουτε μια στιγμη,χριστε
το φιλοστοργο Σου βλεμα
να μου ριχνης,Δυνατε.

Και βοηθα τους γονεις μου,
κι αδελφους μου, συγγενεις
τον παπα μας, τους δασκαλους
και καθενα που πονει.

Κι ολους ολους τους ανθρωπους
κι οσους ζουνε διχως Σε
Συ βοηθα τους, Σωτηρα,
και πατερα αγαθε.

Καμε ναλθη η ειρηνη
σ΄ολων πλεον την καρδια
κι οπως ειπες πια να ζουμε,
σαν παιδακια, ταπεινα.

Αμην

4 ΣΤΟ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΜΟΥ 


Φυλακα αγγελε προστατη,
που κοντα μου τριγυρνας,
μη καθολου με αφηνης,
μη καθολου με ξεχνας.

Μη μ΄αφηνης μοναχο μου
ακυσε την προσευχη μου
τουτη ωρα, που σου στελνει
η αδυνατη ψυχη μου.

Ωσαν ανθρωπος,ναι κανω
καποιες σκεψεις σφαλερες
κι απο αγνοια και πλανες
κανω πραξεις βλαβερες.

Συ προστατη, αγγελε μου,
φυλαττε με πια πολυ,
απο των κακων αγγελων
την κακη τους προσβολη.

Κι αν σε εχω αχ! ληπησει
με αμαρτωλες μου πραξεις,
σου ζητω τωρα συγνωμη
και αυτες να τις ξεχασης.

Παντα συ, να με φυλαττης,
σαν προστατης μου καλος,
αγγελε μ΄αγαπημενε,
σε θερμοπαρακαλω.

Η ΜΕΤΑΝΙΑ ΕΝΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ

Αμαρτησα,Ω Κιριε,
μη ζωντας μ΄εντολας Σου
ανοητα επερασα
κι εφυγ΄απο κοντα Σου.

Και ζω τωρα ταλαιπωρος
με στεναγμο και πονο
αχ! πια, Θεε μου, φερε με
στον ισιο Σου το δρομο!

Μετανοω συγχωρα με!
με την καρδια μου κραζω
συγχωρα με! Σωτηρα μου,
ο αθλιος φωναζω.


ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΔΕΗΣΗ


Αχ! μεσα μου κατοικησε
Χριστε η αμαρτια,
των συμφορων μου η αρχη
και των δεινων αιτια.

Αυτη, αχ!  με καταστρεψε
με ρημαψε, στ΄αληθεια!
Και υποφερω και πονω
δεν ειναι παραμυθια.

Αυτη  μου επροξενησε
προβληματα σκοτουρες,
μπλεξιματα, πολλα κακα
και ανκατωσουρες.

Αυτη στη γη με ερριψε,
σαν χοιρο μεσ΄ τη λασπη
κι ολα τα βλεπω σκοτεινα,
δε βλεπω μερα ασπρη

Αυτη μου φερνει κουραση,
αρρωστειες, στενοχωρια
αυτη μου φερνει στεναγμους,
και τοσα αλλα χωρια!

ΑΠΟ  ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ << Ο ΠΟΙΜΗΝ  Ο ΚΑΛΟΣ>>


ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

1. Πιστεύω εἰς ἕνα Θεόν, Πατέρα, Παντοκράτορα, ποιητὴν οὐρανοῦ καὶ γῆς, ὁρατῶν τε πάντων καὶ ἀοράτων.
2. Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ Πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων· φῶς ἐκ φωτός, Θεὸν ἀληθινὸν ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ, γεννηθέντα οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ Πατρί, δι' οὗ τὰ πάντα ἐγένετο.
3. Τὸν δι' ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος Ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα.
4. Σταυρωθέντα τε ὑπὲρ ἡμῶν ἐπὶ Ποντίου Πιλάτου, καὶ παθόντα καὶ ταφέντα.
5. Καὶ ἀναστάντα τῇ τρίτῃ ἡμέρα κατὰ τὰς Γραφάς.
6. Καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανοὺς καὶ καθεζόμενον ἐκ δεξιῶν τοῦ Πατρός.
7. Καὶ πάλιν ἐρχόμενον μετὰ δόξης κρῖναι ζῶντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος.
8. Καὶ εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, τὸ κύριον, τὸ ζωοποιόν, τὸ ἐκ τοῦ Πατρὸς* ἐκπορευόμενον, τὸ σὺν Πατρὶ καὶ Υἱῷ συμπροσκυνούμενον καὶ συνδοξαζόμενον, τὸ λαλῆσαν διὰ τῶν προφητῶν.
9. Εἰς μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν.
10. Ὁμολογῶ ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν.
11. Προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν.
12. Καὶ ζωὴν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος.
Ἀμήν.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ-ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ

Πάτερ ημών 
ο εν τοις ουρανοίς, 
αγιασθήτω το όνομα Σου. 
Ελθέτω η βασιλεία Σου. 
Γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης. 
Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον. 
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών, 
ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών. 
Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν, 
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού. 
Αμήν.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Χριστός Ανέστη εκ νεκρών, θανάτω θάνατον πατήσας και τοις εν τοις μνήμασιν, ζωήν χαρισάμενος Ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι, προσκυνήσομεν Άγιον, Κύριον, Ιησούν τον μόνον ανααμάρτητον.Τον Σταυρόν Σου Χριστέ προσκυνούμεν και την Αγίαν σου Ανάστασην υμνούμεν και δοξάζωμεν Συ γαρ ει ο Θεός ημών, εκτός Σου άλλον ουκ οίδαμεν, το όνομά Σου ονομάζομεν. Δεύτε, πάντες οι πιστοί, προσκυνήσωμεν την του Χριστού Αγίαν Ανάστασην. Ιδού γαρ ήλθε δια του Σταυρού χαρά εν όλω τω κόσμω. Δια παντός ευλογούντες τον Κύριον, υμνούμεν την Ανάστασην Αυτού. Σταυρόν γαρ υπομείνας δι' ημάς, θανάτω, θάνατον ώλεσεν. Αναστάς ο Ιησούς από του τάφου καθώς προείπεν, Έδωκεν ημίν την αιώνιον ζωήν και το μέγα έλεος.


ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ

Τη Υπερμάχω Στρατηγώ τα νικητήρια, Ως λυτρωθείσα των δεινών ευχαριστήρια, Αναγράφω σοι η Πόλις σου, Θεοτόκε. Αλλ’ ως έχουσα το κράτος απροσμάχητον, Εκ παντοίων με κινδύνων ελευθέρωσον. Ίνα κράζω σοι, Χαίρε, Νύμφη Ανύμφευτε.

ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

ΒΑΣΙΛΙΕΥ ΟΥΡΑΝΙΕ

Βασιλεύ Ουράνιε, Παράκλητε,
το Πνεύμα της αληθείας,
ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών,
ο θησαυρός των αγαθών και ζωής χορηγός,
ελθέ και σκήνωσον εν ημίν
και καθάρισον ημάς από πάσης κηλίδος
και σώσον, Αγαθέ τας ψυχάς ημών.
Αμήν.

ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝ

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και  ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου